Tuesday, April 21, 2009

" pembukaan "

salam all....aku minta maaf disebab terbukanya blog baru ni.Xda niat ni buat tp disebabkan prasaan membuak2 nak kan yg baru...ya terjadi lah yg baru ni.Hishhh apa aku ckp ni.Bukannya excited sgt poww ada blog baru....tp teruja tgk 0108 tuh.Semangat lebih2 ja.Cm la nak dapat adiah tahun ni.Hampeh ja.Dah lama la 0108 tuh aku guna...rasa cm selesa ja.BUkannya apa...no tuh sempena hari lahir aku.Tahun 2009 neh 01/08/2009 genap la usia aku 25thun.aminnnnnnnnnn.Sat ja noo...pejam celik,pejam celik dah umuq meningkat.Kehidupan alhamdulillah sekarang ni.Cuma kelai2 tuh biasa la .Asam garam gula umah tangga kata kan. Tak kan nak elak benda2 cm tuh.ALLAH swt dah tulis dh setiap apa yg terjadi kpdnya hamba-Nya.Kita ni manusia kena trima dgn redha.Ya!!!...selama ni aku trima dgn ati yg terbuka.KK2...
kepada kawan aku...kalau nak view2 blog aku sila la...pintu tuh sentiasa terbuka..kalau xmau pon itu hak hampa kan.Tak kan aku nak paksa2 plak kan....ok apa2 have a nice day

cawwww

No comments:

Post a Comment