Tuesday, March 30, 2010

last in march

last2.....dr awal hingga akhir baru nak idup blog ni...malas...malas...malas dan malas.Penyakit malas telah bersawang dlm diri aku.So apa jwabnya kwan.....`biar ja'...hahahahah...bguskan .Boleh jawab dgn selamba badaknya.Memang betul2 malas skrg ni...kalau boleh nak rest ja kt umah...ka g bercuti ka...lgi best.Dapat jgak tenang hati.DAmai ja ati ni kan..kan.TAk pa2...akan aku plan kan secara baik..dn jika dipersetujui oleh boss besaq...kita bercotiiiiiiiii...hoyeyyyyyyyyyyyyyy. 28/03/2010.....genap la usia mak aku 60thn.Nothing adiah or kuaq mkn...just wish shj.Tahu la mak aku tuh....dia dh malas bab2 nk g jalan2 ka apa ka.Makin ningkat usia mak aku...kekdang sayu ja balik kg...bila dia tidoq....Rsa nak pelok kuat2...Apa2 pon mak...selamat hari lahir....sy sayang mak selalu...muahhhh.Adiah next months insyaallah nak belikan kt mak....yeyeyeyehhh.Ermmm papa lgi hah ak update neh...stop dulu la yer...bubyeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment