Sunday, May 16, 2010

centa ati menten kurus...si isteri?

wahhhh tajuk xleh blah kan...hakahkahak....si suami menten kurus
si isteri?....kedaung...hakahkahaka
malas...malas...dan malas...that why la jadi cam ni
Kalau rajin mendietkan diri...kompem kurus ni.
Ni aleh2 nk slahkan centa ati la...time dia cuti ja..sruh aku masak2
nk mkn time malam...wahhh gitu(isteri mithali)
Harus...hari keesokkan nya aku terikot2 dek penangan mlm yg sebelum nya
Kalau xcari nasi...perot ni nyanyi ahh..ahh ja....hampeh ja
SO..So....cam kan aku nk pegnan?...Maybe saluran peranankan aku dh tersubat dek lemak tepu2 yg makin menjadi2 diatas kedegilan aku untuk
tidak mendietkan diri.
Now u can see ...kenapa sy lom dapat anak lagi kan...mungkin2 sbb kegemokkan yg naik berlipat ganda.

centa tetap menten perot kempis

see?..sengaja letak pic dagu berlapih2...menunjukkan kegemokkan melampau


No comments:

Post a Comment