Saturday, June 13, 2009

bergerak ke kl plak

xda pic la....dah letih masa ni....sbb lepas jalan2 around melaka...balik umah eja.Tetidoq jap aku.Sementara tunggu akak aku datang ambik kan.Cian eja nak kena antaq kan aku plak.Kejap ja aku pi melaka.Sekadar persinggahan sementara.Tunggu eja...lain hari ada rezeki aku datang dgn centa ati plak ok.Lepas ni gerak ker kl..sbb sabtunya aku nak ke shah alam ada majlis pertunangan kawan kakak aku.Yg sepupu aku nak tunang tuh terpaksa dicancelkan sbb pihak perempuan minta wang pendahulaun sebanyak 5 ribu.Makk aiiiii byak gilooooooooooo.So terpaksa dicancelkan.Dalam perjalanan byk aku tidoq ja.Huhuhuhuuhhu alasan buat2 tidoq sbb xmau bawa keta.Muahahhahaha,boleh kan cm tuh??...Heyyy mesti boley punya kalau kena strategi.Huhuhuhuh.Sampai kl lam kul 8 kot.Pi kg kerinchi.Makan2.Wajib wehhh kalau datng kl mesti nak kena makan ayam panggang nara.Sedap tersentap semua ada.Huhuhuhuhu.siap mkn pi cheras umah abg aku untuk lelapkan mato yg sepet ni...sbb dah lali2 .ayam panggang nara...dah nk abis baru ambik gambaq

sup campuq yg xleh d'terima oleh perot sbb ada tokey xsyok wehhh nak makan kalau ada togey
dan ada lagi lauk2 blaa2...xdan nak ambik sbb perot nyanyi lagu dondang sayang



No comments:

Post a Comment