Saturday, June 13, 2009

sesi membalas kunjungan

kamis lepas 11/6 aku gerak ker segamat.Tp aku xke sana.Aku trun di alor gajah melaka.Membalas kunjungan daripada eja sekeluarga.Adussssss.....aku pon konfius sepatutnya aku kena bgtau dia aku trun di alor gajah.Sekali aku mesg ckp trun ayer keroh.Memang dekat la dgn umah dia.Tp disebabkan kesilapan aku.Aku kena tunggu eja datang ambik.Alamak ciannya.Kena dtg ambik jauh plak tuh dekat tol alor gajah.Tq eja datang ambikkan aku.Sampai dlm lebih kurang kul 11 mlm la.Sakit abis segala otot2 badan ni.Centa ati xdapat ikot sebab dia keja.Cian dia mlm tuh pelok bantal jerk la.Huhuhuhuhu.Tq centa ati izin i pi jalan2 walaupon kamu non adooo.Kira dh smpai lewat umah eja...anak2 dia dah hanyut.Aku dgn dia belom lagi.Bercoret2 sakan la.Sambil tunggu centa ati abis keja n mesg aku.Kul 3 lebih jgaka ku tido sbb layan centa ati mesg isteri dia kan.Ngadu la hal keja la...pasal kuceng dia la.Ada2 ja kamu sayang.Tapi xpa....saya suka melayan kamu.Pic kat bawah ms tunggu eja dtg ambik.Nak tangkap byk2 takut.Sbb dah malam...hehehehe

No comments:

Post a Comment