Saturday, August 22, 2009

1 ramadhan

hukhuhkhuhk...malasnya nak bgun pagi...alarm hp bunyi punya la kuat.Adussssssss.Nak ka xmau ka kena bgun jgak.Kena prepair for first ramdham.Alhamdulillah.Aku berjaya jgak bgun.Masakkan nasi,rebus teloq masin,goreng ikan pekasam...dan sotong goreng kunyit dgn kentang.Aduehh tuh la dah brapa hari posa baru nak postkan.Pic pon aku malas nk snap2.Makan dengan jayanya...Lepas subuh...tido smpai tgh hari,boley kan??haahakahka.Petang siap2 nak balik kg dengan centa ati untuk berbuka posa witf my family.Sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Aku bli murtabak,ayaq tebu,soya+cincau...kueh lapis dan kueh tepung talam.Lauk2 aku xbelikan sbb yg itu akak aku dah belikan.Bestnya xsabaq2 nak berbuka ramai2 cmni.Kakak aku kan cuti sekarang,Syok la ramai umah la sikit umah mak ayah aku.Gambar2 berbuka puasa pon aku xsnap...tah memang xingat la nak ambik.Yang ingat makan2...hakahakaha....Esoknya lagi berbuka di kampung lagi.

No comments:

Post a Comment