Friday, August 21, 2009

sebelum ramadhan

wahhh...cm syahdu nak raya plak.Yer la xdapat nak berbuka ngn mak ayah kat kg...Sedey2.Centa hati cuti lagi..coz demam + panas badan yg melampau.Tp ketegaq(degil) nak mkn ubat.Aku pon di landa kemalasan nak cook2...sambil2 tuh aku teman dia tidoq ja dalam bilik smpai ker maghrib.Wahhh hebatkan tidoq lama gila.Dari tgh hari smpai lewat petang.Lam kul 5 ptg ada col masuk:

kak@jetty:....askum...hah sapa nama xtau kak lupa la(tokey kedai centa ati)

aku: ....yan..

kak@jetty:...hah yan selalu lupa...men(centa ati)cmna demam lagi ka?dah ambik ubat ka belum?

aku:...demm lg...x ambik pon dia xsuka mkn ubat...(eermmmm)

kak@jetty:...owhhh...xpa la kalau cm tuh...yan tolong bg tau men,kedai cuti 3 ari tau.Selasa baru buka.sbb budak2 keja ada yg nak niaga ari ahad tuh ada yg xmau.Kak bg cuti terus la.

yan:...hah ok nanti yan bg tau kat men..k

kak@jetty:...k assalamualaikum

aku:...waalaikumussalam.

dan2 aku bg tau centa ati...tokey dia fon kata cuti di sambung selama 3 hari.Horeyyyyyyyyyyyyyy.....aku suka.Sambil2 tuh pujuk centa ati balik kg esoknya untuk berbuka puasa with my family.Dan aku berjaya...horeyyyyyyyyy senyum lebaq....First ramadhan dapat berbuka dgn my family.Syok2

No comments:

Post a Comment