Thursday, September 24, 2009

salam terakhir

salam...semua.Minta maaf sikit sbb cita aku bercampur aduk apa semua.Tp xpa kan...kepada semua....ayahanda aku tercinta kembali ke rahmatullah pada hari raya ke-5....bersamaan 5syawal.Syahdunya idup ni...tanpa ayah disisi untuk berkongsi masalah bersama.Ayah aku menghembuskan nafas terakhir dlm jam 6.55 ptg.Hari terakhir aku bertentang mata pada tengah hari sebelum arwah menutup mata.Semasa di wad....sempat aku berborak selepas arwah menjalani pembedahan memasuk saluran tiup ker jantungnya.Ayah kelihatan sakit menahan kesakitan yg ditanggung akibat pembedahan itu.Ya allah....kau tempatkan la ayahanda ku tercinta di kalangan2 org yg beriman.Ciuman terakhir aku pd arwah ayah adalah hari ke-4...semasa aku melawat ayah di hospital.Selama 5 hari ayah menginap dihospital...dan hari ke-5 arwah ayah menghembuskan nafas yg terakhir.k stop dulu....mata bergenang ayaq mata dh.

2 comments:

  1. innalillah sin.
    Aku ni mmg x tau menau pun pasal kengkawan skang nih. ko sabar lah bebanyak yer.
    paper pon..aku tau ko tabah.

    ReplyDelete
  2. xpa reez...aku cuba sesuaikan dri ngn ketiaadan insan yg tersayang dlm idup aku

    ReplyDelete