Saturday, October 10, 2009

dah lama

assalamualaikum semua....wahhhh dh lama sgt aku xupdate blog.....cm kemalasan melanda diri pon ada.....segala crita nak post....dh siap2 tulis padan.I don;t know y??....08/10/2009....sekejap sgt arwah ayah pergi ninggalkan kami semua.....dah cukup dua minggu.Aku balik kg jgak minggu ni sbb nak adakan kenduri arwah ayah ke-14 hari.Alhamdulillah semunya selamat.Syukur sgt2 apa yg mak aku hajatkan semuanya terlaksa.Aku tahu mak seorg yg tabah....walaupon hati kecilnya terlalu sunyi dengan crita2 dari ayah.MAk sabar ya.....kita semua rasa kehilangannya.Sebab itu la aku skrg dah rasa nak up pon malas...bila pikirkan apa yg hendak ditulis....teringat kan arwah ayah.Ya aku tahu...yg pergi tetap pergi...tp apa yg aku laliu semuanya biar aku terbuku hati kecil aku shj.

No comments:

Post a Comment