Saturday, December 19, 2009

dah setahun...

jap ja kan masa berlalu pergi...yg pergi...jauh pergi meninggalkan kita...dan kita yg ada....perlu sentiasa ingat...bila dan masa sjh...kita jua akan pergi.Pergi dan pergi xkan kembali lagi.19/12...genap sethun pemergian my baby...hukhukhuk...sedey memang sedey...tp apakan daya.Aku hanya manusia yg lemah...xmampu untuk kembalikan lagi.Kira dah sethun jgak la...aku lom ada pengganti dirinya.YA insyaallah aku bersabar....selagi mampu.Dan aku hanya berserah kepadanya...harap2...aku diberikan jua zuriat..

nampak x??...my baby dlm pewot aku...rasa cm syurga....bila ada insan bernyawa dalam pewot kita kan....pic last aku taken...sebelum aku keguguran.Kira malam terakhir aku g scan pewot kat klnik dr Husna....baby still bergerak2 ngn cihat.Sampai doc ckp...besarnya baby awak.Masa aku tgk doc scan...rasa cm xcaya jgak...baby gerak2...Nampak x...pala dia..badan...kaki.Ya allah....kenapa kau berikan aku ujian sebegini.Kira pic scan ni ja pengganti bila aku teringatnya.Dan aku akan simpan...sebagai kenangan.Buku merah pon still ada lagi.Tp sowi aku xsempat nak snap.Ibu harap kita bertemu jua sayang....ibu sayangkan kamu selamanya.


p/s: ada sesiapa tahu...camna nak mempercepatkan kehamilan....plssssssssssssssss

3 comments:

  1. aduh!!! x mo la cakap macam ni..saya terasa jugak kesedihna awk tu..saya pon dah kahwin dekat 9 bulan tp blom dikurniakan apa² lg

    ReplyDelete
  2. awak baru 9 bulan....me dekat dua tahun dh dear....lom da pengganti my baby lagi

    ReplyDelete
  3. slm kenal...

    akak tgk pic scan tu dh mgalir air mata akak nih...akak x penah merasai lg cm mn adanya janin yg bnyawa dlm perut ini isin...akak sedih lak rase...akak bhrp sgt thn 2010 ni mberi 1000 mkna kpd akak & abg.

    pstt; isin penah tgk akak ke?

    ReplyDelete