Tuesday, December 8, 2009

kalau ada....pasti sama cmna ini kan???

kalau ada baby...muka mesti cm aku...hakahkahak....dengan gebu dan dempolnya...hikhikhik...19/12...ni genap la setahun permergian...anakku yg tersayang.Rasa kejap ja...dan dah kira sethun perot aku still kosong belom terisi dgn apa2 lagi...hukhukhuk(sedeyyyyyyyyyyy).Rasa cunyi jgak kan...still bercouple lagi dengan cinta ati..dan lom ada lagi penyeri...tp xpa bersabar selagi mampu aku bersabar.Setakat ni...ada dua tiga tempat aku berikhtiar....dan selebihnya berserah kepada_NYA.Aku hanya meminta....yg memberinya dr allah swt.Cuba byanag kan kalau baby boy aku kalau ada mesti sama cm cinta ati....tp kalau sama muka aku cm,na hah...hikhikhik.....layan 2 3 keping pic aku masa kecik2...tp blurr sikit gmbar...sbb bukan aku scan...aku tangkap balik dr gmbar yg lama


hakahakahk...idok ler berisi mn bdan aku msa kecik2


mata sama jgak sepetnya smpai skrg...


suka iniiiiiiiiiiiiii....comey2

No comments:

Post a Comment