Wednesday, January 20, 2010

ni cita dah lapok sikit la...sepupu merangkap bekas kakak ipar aku....faham ka x ni(ermm...sepupu aku kawen dgn arwah abg aku)...hah gitu la.Kalau cerai mati pon....perhubungan persaudaraan still ada sbb kakak ipar aku tuh kan sepupu.KIra dia hidup sesensorang lma gak dlm 9 thun la...membesarkan ank buah aku...hasil perkahwinan dia ngn arwah abang aku.Nak buat cmna kan hubugan yg dibina lebih kurang 3 tahun jerk hidup bersma...allah swt lebih sayangkan arwah abg aku.Arwah abg aku xcident.SO baru2 ni...kira dia bertemu jodoh la ngn seseorg.Aku pon xberapa pasti sgt orgnya cmna....tapi kami sekeluarga merestui la.Ciankan dia sbb dah lama idup sensorang dgn anak ja.Sunyi tetap dia sunyi...dia susah nk lupakan arwah abg aku...sbb tuh dia solo dulu.Harap2 jodoh kedua ni memberikan sinar kebahgian yg akan dibina ni ....aku buat satu bekas hataran...tapi simple2 ja....yokk layan gambar
ni la tah apa2 aku buat


aku letak ferrocel...abaikan silap eja..hahha


ni la sepupu merangkap bekas kakak ipar aku...kak ida


sila abaikan baju aku ngn kak aku sama...sbb belikan baju dekat tuan yg sama..yg budak laki comey tu la anak buah aku yg lagi dua org tuh anak akak aku


No comments:

Post a Comment