Tuesday, January 12, 2010

sabun???

sabun di bilik mandi.....lalalallalala...apa la yg nak tulis ni.xdok idea sebenarnya.Nak berkarya ka berpuitis2 ka memang la aku x pndai.Kalau hantam kromo aku tau la.Ehemmmm....dah byk ari aku xupdate blog ni.MAlas...malas...malas.Sikit2 malas.NAk jadi apa hah??....kalau pegnan time malas2 ni kompem baby lam pewot ikot sebiji pengai maknya...HAhahahaahah.Baru2 ni aku ada order sabun mentah on9.Nasib sampai.Kalau x...hah mau kena sembelih ni...uhuhuhu cm la berani sgt.Aku beli sabun tuh ingat nak buat surviner kt sepupu aku kwen bulan depan.Tgk dalam web mcm2 paten duwang buat....naik seh aku jd nya.So smlm aku mula la operasi...tp xbrapa nak cantek....pikir2 punya pikir rasa nk order lain dan buat paten lain.Tappi yg dah buat jd bentuk tuh nak buat pa hah???...layan jerk la pic ni...

apa macam ok ka???


konon2..nak buat kelopak munga...


see2....nak jgak kelopak 5...tapi haremmmmmmmmm xlawo

p/s:....cm org nak guna buat mandi ni....labuci segala bagai,konon nak bagi lawo la apa benda la....tp bila tgk hancuss......atau pon aku leburkan balik???

No comments:

Post a Comment