Wednesday, January 26, 2011

february akan kembali

pejam celik..pejam celik...sat ja bulan februari.Lepas tuh march..april...dup dap..dup dap...jantung aku kencang ja berdegup.Harap2 aku kuatkan hati.Hope everthing ok la.Tahun ke-2 dlm 2011...jauh lagi perjalanan aku yg perlu tempuh.Banyak lagi dugaan yg allah swt akan berikan.Cuma..cuma aku perlu tabahkan hati.Kuatkan semangat untuk aku temph segalanya. 2011--tahun ini bulan mei genap 3 tahun usia perkahwinan aku.AMinnnnnnnnnn.Dan yg paling bermakna..3rd anniversery tahun ni...dah tambah ahli...yipiiii.Dan raya tahun ni jgak akan lebih bermakna..sbb akan ada kehadiran org baru dlm keluarga aku.Lebih bersinar lagi la...cahaya keriangan.Dan yg ini jua aku nantikan selama ini.Alhamdulillah...allah kurniakan jua permintaan kami.Tak sabar rasa nya..persiapan2 aku yg akan bakal menjadi ibu.Perlu bahagikan masa antara kerjaya dgn keluarga.Harapnya semua selamat.Aminnn...tlong doa2 kan ya semua

No comments:

Post a Comment