Tuesday, January 18, 2011

lama gila sehhhhhhhhhhhhh

assalamualaikum...n selamat pagi warga2 blogger,,,xkisah la,org baca blog aku ker x,,,jnji bg salam sebgai umat islam.uhuhuhuhuh....lama wehhhhhhhhhh aku xupdate blog.Bukan masa membataskan..tp aku sj2 malas...no point la.Tambah2 skrg ni dok membawa perot,lgi la aku pemalas ya hamat.Minta2 la yg kuar nti jgn pemalas mcm aku...ekkekekekeke.Pssssst...aku skrg dah 6 bulan lebih,alhamdulillah.Selamat semuanya buat ms skrg.Dari penjagaan,skrg ni aku betul2 jaga....dr segi pemakanan aku,pergerakkan aku...semuanya terbatas.Dan syukur semuanya selamat smpai skrg ni.Xsabar2 lagi 2 bulan lebih aku akan melahirkannya.Aminnnnnnnnnnnn.Pada semua doa2 kan ya aku selamat nti..insyaallahhhhh.k la semua...aku xdak idea..bubyeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment