Sunday, November 15, 2009

coci...coci...coci


org lain cibuk tgk teater cuci the musical......aku ngn kakak cibuk coci rambut mak aku...hakhakaka.
jauh lor...nak g tgk teater tuh....baik coci rambut mak...boleh gitu kan??....ni keja akak arr...pagi sabtu minggu lepas....sehari lepas buat knduri arwah ayah(hukhuhkhuk tingat kat arwah ayah)....dia cibuk2 nak cuci pala mak aku.Aku tukang tgk ja...hihkihkhihk...KAng aku sampuk buat sama...mau pening mak aku....di tonyoh2 nya.Buat segala bagai....pitam plak mak aku susah plak...layan la ekk pic tiga keping ni....mak aku segan sikit...ehheheh


tgk siap buat tocang lagi ngn bueh2 sampo...hampeh ja kak aku ni


syurga di telapak kaki ibu...sayang mak selamanya...senyuman ikhlas mak


jual2....mami jarum mau jual rantai....hakahaka




No comments:

Post a Comment