Sunday, November 1, 2009

sekejap ja kan

(dari cik google)

pejam celik,pejam celik dah sebulan lebih arwah ayah tinggalkan kami.Alhamdulillah buat ms skrg...aku dh boleh trima kenyataan dah.Pelan2 ok....kena take time la kan...sbb 25 thun aku hidup di sisi ayah dan keluarga.Hari jumaat ni...kat umah mak kitaorg nak ada kan kanduri arwah ayah...mak akan jemput org2 masjid berwakilkan bapa sedara aku.HArap2 semuanya akan berjalan dgn lancar.Aku tgk mak skrg....dah semakin tabah,walaupon sunyi...tp mak kena teruskan jalani kehidupan beliau cm biasa.Sbb satu hari kita semua nanti akan pergi jua.dan kita xselamanya kekal di dunia ni..


p/s...ayah....saya sayangkan ayah sgt...walaupon klau ditakdirkan saya ada zuriat...aku xdapat tgk...tp satu hari nanti kita akan bertemu jua.Ayha....sy harap ayah dapat bertemu dgn bidadara saya di syorga nanti..amin

No comments:

Post a Comment