Wednesday, November 18, 2009

Spm bermula

Kepada semua pelajar yg menduduki peperiksaan SPM ....selamat berjaya....wahhhh teringat plak masa aku sekolah dulu....nak masuk dewan tuh dopdaqdopdaq...jantung ni.....segala ayat ni baca...konon2 nya xmau bg gelisah.Rasa lariiiiiiiiiiii pon ada ....ya la....kita pon bukannya tau...soklan apa akan kuar kan.Bila turn subjek Bm.B.I..agama...sains..sastera..ok ja boleh buat...bila time sejarah....perghhhh....cm getaran dalam otak.Xsuka2....aku dr form 1 smpai form 5...memang aku xsuka sejarah.Xtau kenapa.Sbb tuh bila org tnya pasal sejarah...aku buat don't no ja.Sampai begitu sekali aku xsuka sejarah...dan keputusan nya...hahahahahhah biar la rahsia.Dan hari terakir periksa....perkara yg paling suka sekali....lukisan.Yes....aku memang berminat lukisan...cuma xmau tunjuk saja keminatan aku ni.Aku pendamkan saja.Hahahhahha...lepas selasai exzam...apa lagi...rasa cm syorga dunia ni milik kita.Rasa lapang kepala lepas 5thun bertungkus lumus..belajar...dan akhirnya smpai tamat sekolah.Uhukhukhuk....tingat la kat kengkwan sekolah...kak not...syira...nab...normasnida...dan aku.Kami berlima satu geng...sebab pengawas yg jahat...hakahakhak.Empat dari 5 tuh semua dh berkwen...ada ank dua...ada ank sorang...dan ada yg xda anak.Yang xda anak tuh aku la..Tinggal sorang ja lagi lom kwen....Kak not...dgr cita dia keja kat alor star.Last jumpa dia masa dtg tgk arwah ayah aku.Itu pon lom sempat berborak.Sbb masa dia dtg aku ngah bacakan yassin kat arwah ayah.Cari2 tgk lepas bca...dia dh balik.Tuh la belom sempat lagi berborak panjang ngn dia....rindu sangat2 masa zaman sekolah dulu.Kiranya kami la pengawas paling sporting sekali....cayooork la

No comments:

Post a Comment