Monday, April 5, 2010

kosong

xtau nak mula cmna....say hii kwan semua...miss u all." wink!!"...wink apa ni cik yan oits...wake up la...dah tgh hari ni...xyah mengelamun sgt.Dohhh....sekali sekala berangan xdak mslhnya beb.Aku di kategorikan kuat angan2 jgak la." suami aku la yg kata "...hakahkahak

hari2 mata memandang org...d'mana silapnya org itu pon xtau...tp dalam hati 'ngumel sorang2'...apa kes hah ??...itu la lumrah dunia ni.MAta diberi utk melihat..kita tgk ja la...tp dlm hati xyah la ngumel2.nehiiii2......kabinehiii...

'itu la aku'...mata memang suka pandang org.Kadang2 ngumel jgak dlm hati...tp memang akan lebih byk diamkan ja dr aku hoya2.Dah memang sifat aku begini..ceahhhhh...cm bangga sgt dgn diri sendiri."ehhh memang aku berbang sgt la kan...diri aku...hakahakhaka:...sila abaikan aku.??ada aku kesah !!

p/s:...entry diatas adalah kosong...entah kenapa pon xtau....

No comments:

Post a Comment