Sunday, April 18, 2010

only 2 weeks....

lagi2...dan lagi...2 minggu...utk ulang thun perkahwinan aku with my centa ati yg ke-2...Auuwwww...xsabar2 nak pelok ciom dia...hakhakahak...(cm la xpenah buatkan)...hikhik.Tp nak bg2 yg lagi special...wahhh gitu.Kejaqp ja rasa kan...pejam celik pejam celik...dh nk masuk 2 thun aku kawin.Tahun ni maybe xsyok la...sbb my ayah dah xwish kt aku...uwahhh(sedihnya)...kalau x...mesti aku smpai opis dia akan col n wishh kt aku...sama jgk ngn besday aku.Dia xpenah lupa.Same like me...n xpenah lupa dia punya besday every year.Miss him so much.Xtau nk ungkap dgn kta2...hnya sedekah yassin dan al-fatihah only.Semoga rohnya dicucuri rahmat.Amin.To my centa ati...i nk ring..only ring shj.Sbb xcukup lgi satu ja.Hihihikhik(gedik)..to my centa ati...yg sedia maklum...dh janjikan nk beli apo..hikhikhik.Tungguuuuuuuuuuuuuuuuu.

p/s:...xsabar2 nk tunggu 1 mei 2010...for my 2nd anniversery

No comments:

Post a Comment