Thursday, April 29, 2010

morneen d'pagi khamis

fuhhhh.....alhamdulillah bernafas lgi aku hari ini.Trima kasih ya allah...kerna panjangkan usia ku lagi.Nak update apa hah?...kengkwan byk dh ilang.Mendiamkan diri ja.It's ok....abaikan pemikiran yg xkeruan.Acehhhh.Lately ni...aku byk abiskan ms dengan menjahit manik2.Ada jgak la yg dh disiapkan.NAnti aku postkan dlm ni.Buat masa skrg ni....membz kan dgn tgk tv.." adamaya"...wahahahahah...xpenah2 aku layan tv time petang2...d'sebabkan pukulan adamaya...kaki aku berhenti drpd merayau selepas waktu pulang keja.Hanya semata2 untuk adamaya.Comey sungguh bdak yg belakon tuh...cute mute....geram aku.KAlau la ada anak secomel itu...yehahhhhh....rasa dunia ini aku yg punya.Ehhh ke situ plak!!.Petang ni tunggu tv3....im looking to adamaya...hahahahhaha.Sein pon apa kurangnya...dgn kacak...(untung2 nana)...amboi puji laki org...Egegegegeg.Centa ati aku pon apa kurangnya...walaupon xsekacak artis(acehhh).....tetap manis...semanis kurma..heheheheh.JAnji dia dpt memberikan aku kebahgian dunia akhirat ....amin.



sesaja postkan...dh nmanya xda keja

No comments:

Post a Comment