Wednesday, June 23, 2010

3 ari off

dah 3 hari centa hati aku xpi kja....di sebabkan migrin dia melanda
cian...asyik tido ja.Aku ajak pi klinik xmau...degil...
so aku nk buat camna lagi...
asyik mkn panadol ja...bila mau lega cik abang syng oits?.....
Aku bru nk start2 berdiet ..xmau mkn mlam...aleh2 xjadi plak...
kena masakan utk centa ati...
yer la ajak kuar mkn kt luar xlarat.
dengan ini maknanya...aku telan jgak la...kekekekekek
tapi satu aku suka kt centa hati aku ni...kekadang aku tgk tv...telelap la kejap
nti dia kejutkan aku...dia siap spraykan ridset kt dlm bilik...pasangkan ubat nyamok letrik tuh....
pastu gejutkan aku masuk tido dlm bilik.Selalu sgt la...dia buat cam tuh.Aku ni jenis....kalau mkn ja.jap sgt mata ni mcm kena simen...berat sungguh nk buka.
Biasa la kan perot kenyang...
aku godet2 la msuk bilik...dgn tgn kanan diusungnya toto...tgn kiri pegang kunci keta ngn hp.
Menjadi kebiasaan aku selalu dh perkara2 cam tuh.Hubby nk tolong dukongkan msuk bilik
Mau patah pinggang dia ...hakahkahakamaklum la dukung mak gajah.
Ada dulu sekali dia penah dukong aku..ms mula2 kwen.Mas tuh xpa la lagi...ringan sikit...
aku plak rasa takut..bila dia dukong aku...uhuhuhuh...
untuk centa ati...cepat2 sembuh...dr migrin tuh...risau tgk abg demam lama2
sbb sy xdapat ongkosnya...ehehhehehe..
lwak jerk la

No comments:

Post a Comment