Tuesday, June 29, 2010

xtau nk letak tajuk apa


ecehhh.......wihuuuuuuuuuuuuuuu
rindu plak tiba2 kt centa ati...tp kadang2 cepat sentap aku ngn dia neh
ia la...aku ni kalau boleh nk manja ja 2 poloh empat jam
hehehehheh
centa ati plak...keja...arituh xpa la dia cuti demam....rasa cam best ja balik keja letih2
pastu kena masak kt suami plak...boleh plak best?
best la ..rasa cam ada tanggungjwab ja
ini selalu aku balik..tapaukan untuk aku..pastu bagi kuceng2 aku mkn
itu la rutin harian aku.Ni dia dh start keja balik..
mula aku rengek2 manja...nk selalu di manja kan ...ahaks gedik
kekadng...dia balik keja aku dh lelap depan tv,....tv tgk aku
hihihihihi....selalu membazir letrik.
Dah nk buat camna aku selalu ja jadi cam tuh
to my sayang.....ai love u la bebeh....
hikhikhik

No comments:

Post a Comment