Monday, July 12, 2010

cinta pertama

salam all....cihat ka arini....aku cam biasa...makin montel2.
nothing story nak post....tapi saja2 kan...
tetiba teringat cinta pertama aku....ewahhhhhhhhhh
kowang sapa cinta pertama kowang?
aku?
uhkuhkhuhkh...nak kata cinta sungguh2 tuh xtau la nk ckp
tp start form 1 dah pandai nk feeling2....form 1 tuh
masih muda xtau apa itu erti cinta..
yang tahu hanya keseronokkan.
Siap bergayut kt telefon umah...bil sekali datang beratus2...bila ayah tnya
buat derk jerk.Jahat kan.
Itu la org ckp...kalau dh start mula sayang ni...mcm2 sanggup.Aku kenal ngn mamat (Z) ni masa aku form 1...dia dh abis form 5...5 thun kan beza..
Dulu xpndai nk curang berang apa semua.Iya la..sayang punya pasal...takut si Z ni
tinggalkan...(cam lawak plak)...kecik2 lgi nk bercinta cintun.
Bercinta sakan...tp berjumpa nya jarang2...sbbnya takutkan ayah,.
Arwah ayah aku garang beb....mau kena penampar dia...nangis sebulan..hihiih
Jumpa pon sekali sekali.Kejap2 ja jumpa.Aku tahu dia pon ada girl lain selain aku..org lelaki dh matang..xkan nk kan bdak sementah aku ni kan.
so aku xkisah...aku couple 5 year...after form 5...aku break.
Sbb nya dia terpaksa kwen ngn pilihan family dia..Iya la masa dia kwen pon umur 20 lebih dh kan..kira nenek nya nk tgk cicit...so aku relakan saja.
Perit memang perit walaupon bercinta xbersungguh...tp yg menjadi kepelikkan aku
still smpai skrg...aku kekadang kontek..tnya kabar dia...mak dia...anak dia...wife dia
nothing nak feeling2 cam dulu dah.Ya aku tahu kira cam berslah pada centa ati aku...tetapi aku tiada niat untuk menduakan dia...sekadar menganggap dia sbgai sahabat aku...
Kiranya penangan cinta pertama ni kuat jgak kan....kekekekeke

p/s:...cinta selamanya akan kekal abadi di dalam hai jika kita menghargainya



No comments:

Post a Comment