Monday, July 26, 2010

mimpi beranak

fuhhhhhhhhhhhh.....amin....kalau la betul2 aku beranak kan best.
Selama ni xpenah lgi mimpi2 beranak ni...siap jaga dr tido pon leh sambung lagi mimpi tuh
uhhhhh...tuh yg best tuh.Selalu mimpi pregnan jerk...skali ni mimpi aku berbunga2
bila jaga tido ada bby kat sebelah?...apa kah?...no no...lom ada rezeki lagi la
Tapi siyes wehhhhh..............terasa susah payah nk meneran bila beranak kan.
Pastu nak kena muntah kan bby...nk bap2 belakang bg nangis...rasa cam realiti ja.
tapi betul ka kena muntah kan bby tuh?
Bangun pagi td tesengih2 aku sensorang.Pelik kan...
tapi terlalu la comei my bby dlm mimpi....mata ala2 sepet cam aku kan...aduhhhhhhh
bikin hati aku membuak2 supaya cepat ada ank
yer la sapa la yang xmahu kan anak
doa2 kan yer....

No comments:

Post a Comment