Saturday, July 17, 2010

Ogos kembali lagi

wiheeeeeeeeee....kejap ja umur aku akan meningkat 26...yup2...kelip2 mata manja
26 tahun...dan bukan lagi 25...dan akan 27 next year...
hakahakahakhaka apa yg aku merapu ni
uwahaaaaaaaaaa...cam nak nangis pon ada ni...
dh ningkat dewasa...
tp still sikap keanakan..camna tuh hah?
lantak la kan...yg penting aku happy...huuhuh
1 Ogos la kan besday aku
...jatuhnya hari ahad....centa ati keja ;(....
tapi xpa hari isnin dia cuti...so maka kuar makan2 jerk la kot
celebrate aku ngn centa ati
....nak open table pulusnya kurang
tp aku ada pikir2...nak buat jgak mkn2 ngn family aku.
makan sikit2...nk buat cupcakes dr reseepi reez kasi..
tp insyaallah dulu...skrg byk agendanya aku perlu buat.
so...apa adiahnyaakan aku dapat...ka xdpt apa...uhuhuhu
so tungguuuuuuuuuuuuu


No comments:

Post a Comment