Saturday, October 31, 2009

dalam kenangan

ermmmm...ala cmna nak cita neh...rasa cm baru sat sgt ja...aku marah2 dia...suka sgt nak nyondol2 kat aku.Tapi skrg...dh tinggal kenangan.MERAH aku dh mati.Sapa buat???AKu sendiri yg terlanggar secara xsengaja.HUWAaaaa.....sedey wehhhh.Aku sentiasa beringt bila nak undur kereta aku akan pastikan kucing2 aku semua...xda bawah keta.Tapi itu la dinamakan takdir.Pada mulanya...ms aku langgar tuh..dia idup lagi.Cuma yg teriak2 bgtau sakit...dlm pd masa yg sama aku nak gerak pi mandi air terjun.Aku tinggalkan kejap....dlm ati aku dh xsedap.Xkan xpi plak kan...dh janji ngn mak sedara.So aku tingglkn dia jap,dgn niat balik nanti nak bwa g klinik.Sekali dh balik lepas mandi..smpai umah tnya centa ati..mn MERAH??...dia ckp dh mati....uwahhhhhhhhhhhhh....dah merah mata aku msa tuh.MERAH akak minta maaf...akak xda niat nak langgar merah...dh byk kali akak bgtau(walaupon dia xfaham)..jgn sesekali dok bwah keta bila akak undur keta...tp merah degil.Aku minta maaf ya sayang.,....akak xda niat nak pisahkan merah ngn atam...dan yg lain2...akak betul2 minta maaf.Skrg hnya tinggal kenangan saja....

ni ms kenah marah dan2 ja paling muka


see....mlm sebelum kena langgar..muka sedey ngn chumel

p/s: sayangilah bintang peliharaan anda ...seperti keluarga kalian semua...sbb ianya jgak..makluk bernyawa ciptaan daripada-NYA

No comments:

Post a Comment