Sunday, October 18, 2009

1year,5months,2 weeks dan 3days


morning all.....waaarghhhhhh malasnya nak keja hari ni(ahad)...iyer la dah coti 2 ari kan.
xLambat ko nak wish appy deepavali...kepada all indian....
No replaces coti ka apa kan....uwahhhhhhh lagi xsuka.
Biasa la tahap ke-MALASAN muncul kan.
jadi gini la.

Ok berbalik entry kat atas....rasa sekejap kn we go on together.Bergaduh,betepik...segala macam...dah lalui.
MAklum la....kata org tua2...awal2 perkahwinan ni kiranya baru untuk mengenali
hati pasangan masing.Baru nak tau erti umah tangga,gitu ka???
Ceayyyyyyyyy....tp memang betul pun.
Dulu masa bercinta kita xhidup sebumbung...xtau cmna,
skrg....baru tau sikap pasangan masing2.Dah nama tinggal sebumbung kan
Luar dalam baru kita tau sebenarnya pasangan kita.

sama ngn korang semua....adat la kan...idup berumah tangga..."sedangkan lidah lagi tergigit,inikan manusia"...nak tempis cmna pon...kalau dah dinamakan dugaan...pasti kita kena duga jgak..alam berumah tangga.
Puas mak ayah berpesan...supaya hidup elok2 ngn pasangan kita....tp kalau dah dinama kan bukan jodoh..walaupon kita dah cuba terbaik...nak buat cmna kan???

Next year....tahun kedua aku berumah tangga.Penyeri
orang ketiga belom lagi.Siapa xnak penyerikan.Setiap oarang pasti inginkannya
Seperti jgak aku.Kalau bukan rezeki aku lagi nak buat cmna kan.
Lagi sebulan lebih....pada 19/12...ni tarikh yg aku akan ingat selamanya.
Pemergian insan tersayang...my son...bidadara surga....semoga sayang mak...berada di golongan insan yg mulia.

Insyaallah......nak jgak timang anak sendiri...darah daging sendiri.Tapi belom rezeki lagi.
Pasti ibu2.mak2 yang lain seperti aku jgak...inginkan penyeri dalam rumah tangga...
Doakan aku ya...semoga ada zuriat...dan doa aku jgak untuk kalian

No comments:

Post a Comment