Thursday, October 15, 2009

cinta pertama

napa selalu org kata cinta pertama sukar nak di lupakn.
ikotkan...bukannya penting sgt kan...tp kan..kan...
aku pow sama daaaaaaaaaaaa.......hakahakhaka.
dah xleh lupa jgak.See samakan dengan org lain.

nak kata aku ni player...idak la ramai pon xbf2 aku.
dalam senarai kepala otak ni ada dua ja
Yg lelain idak kuasa aku nak melayan.
Bukannya dapat apa pon.Ala sama la jgak ngn xbf2 aku ni.
Bukannya layan sex ka apa benda ka....
Layan tuh cm tnya kabar...ank2 cihat ka..keja cmna
itu jerk la.

itu la kan org kata...penangan cinta pertama ni.
Kuat bebenar.Bukan memain.....sekeras batu tumbuk kan.
Dah cuba lupa ...tp idak la boleh jgak...
pasai hah???
Hah dah kena hembus2 paa....hakahakahk.
Hishhh2...minta2 simpang la semua2 benda itam2 ni.

bak penutup kata....cita tah apa2 kan....tp lantak jerk la
First love for me...amat memberikan tekanan dalam idup
Tekanan sebab apa???sbb susah nak melupakanya...
Boleh cm tuh...apa2 ja la
hakahakahaka

No comments:

Post a Comment