Tuesday, May 19, 2009

" aku "

  • aku bersyukur aku dilahirkan sebgai seorg perempuan
  • aku bersyukur masih mempunyai mak dan ayah
  • aku bersyukur sebab aku ank bongsu(apa motipnya??)
  • aku bersyukur dikurniakan seorg kakak yg the bery2 sporting
  • aku bersyukur dilahirkan di malaysia(nasib bukan indon)
  • aku bersyukur sbb aku dapat lesen kereta sebelum kena saman mcm dulu2.Xda lesen moto daaa..form 4 dh naik court.
  • aku bersyukur dgn kerjaya aku skrg...suka mengulaq tau.
  • aku bersyukur kedai makan sebelah opis aku ja...hahahah cmna nak kurus
  • aku bersyukur ada kawan2 chatting yg faham aku
  • aku bersyukur dengan gaji yg aku dapat sekarang...walaupon ciput...tp memadai dgn keja(keja sambil lewa)
  • aku bersyukur hari2 dapat datang keja(sbb apa hah??)
  • aku bersyukur dengan negara malaysia...sbb xda peperangan
  • aku bersyukur dapat membela kuceng2 di rumah(9ekoq)
  • aku bersyukur kepada allah swt...kerna memberi aku peluang untuk hidup ni dunia ni.
  • aku bersyukur aku dilahir kan dgn sihat dan jayanya(gemok laaa)
  • aku bersyukur walaupon keta kecik aku tuh dah lama tp xpenah bg tuan dia masalah...suka tauuu sayang kamu KAX....
  • aku bersyukur dapat hidup cm bujang2 dulu lagi walaupon jd hak org...
  • dan last sekali aku bersyukur sbb tuhan temukan jodoh aku dgn seorg yg keras kepala...baik hati...da x penah kongkong idup aku ....itu sbb aku bersyukur.

p/s: kalau kowang plak penah ka bersyukur dgn apa yg kamu ada?

No comments:

Post a Comment