Monday, May 18, 2009

" surat untuk kamu "

assalamualaikum
kehadapan insan yg aku sayangi dan cintai selalu.Semoga kamu berada didalam keadaan sihat di samping keluarga dan teman2 tercinta.Tujuan aku layang warkah xseberapa ini hanya lah kerana kesunyian diri yg melanda.Bukan ada perkara penting untuk aku bgtau.Tp sekadar hanya suka2.Aku harap kamu dapat memberikan sedeikit waktu untuk membaca warkah ini.
kamu,
saya rindu sangat dgn kamu tau x.Dah lama kita xkuaq sama,makan sama2...teman kamu main snoker...karaoke,makan oti gardiner inti cream ngn ayaq milo kat petronas...pastu sambil tgk maknyah2 cari pelanggan.Dah lama kan masa tuh berlalu.Saat kita sama2 tidoq lewat...pagi2 mai keja asyik tidoq ja.Ya la semalam asyik temankan kamu kuaq.Sekarang aku rindu tau masa2 lampau tuh.Rasa sorgaaa tau dapat bersama kamu.
kamu,
sekarang pon mungkin kamu ingatkan aku kan.Kalau xingat pon xpa.Aku xpasak untuk ingatkan aku.Tapi untuk kamu...ketahui lah...aku amat rindukan kamu!!!.Kalau boleh ingin cintakan kamu selamanya tau.Tapi apa kan daya....daya ketahan aku xkuat untuk melawan kehendak takdir ni.
kamu,
aku sunyi dek kerana di tinggalkan kamu.Terasa sunyi gelak tawa kamu.SMS dari kamu..panggilan dari kamu.Semua tuh dah ilang.Rasa idup aku tak lengkap...dan selengkapnya.Kamu....tahu lah...aku sayang sangat pada kamu....sayang kamu selamanya.
kamu,
aku stop dulu ya....sampai disini saja...warkah aku yg xseberapa ini untuk tatapan kamu.Aku harap kamu bergembira dengan kehidupan kamu sekarang ini ok.Jaga diri baik2.

bye,
isin_0108

No comments:

Post a Comment