Wednesday, May 6, 2009

" bihun singapore kg "

eheheh....mlm semlm aku mkn bihun singapore kg yg di goreng oleh suami aku..suka2.Bab-bab goreng2 cmni aku xbapa nak pndai sikit.Bihun singpore yg guna lada puteh i like...rasa pnas ja qengkong....letak fishket..fishbool...n carrot.wahhhh dah cm mkn kat warung.Ni la akibatnya xda disiplin bila makan.Nak jgak tempek depan tb.Bukannya meja makan xda...tp ada kat dapuq.Jadi bila dah siap goreng gmbaq kat tb plak semua best2...ni la akibatnya.Lapik paper kat bawah supaya tidak tumpah kat tikaq buluh aku.Huhuhuhuhu.

ni bihun aku...yg suami kat sebelah...see teloq mata separuh masak wlpon ada teloq dlm bihun tp nak tambah jgak

aku pengemar teh o" panas.Suami aku milo...aku kureng sikit.Tgk gelas aku sorang jerk.Dia konsi2 la malas nak cuci sebenaqnya

No comments:

Post a Comment