Monday, May 4, 2009

" date lagi "

ni pic date hari ke-3....untuk hari ke-2 aku xdan nak tangkap.Aku crita ja la.Hari kedua..kuaq pi cari adiah untuk adik ipaq aku yg selamat melahirkan baby.Tgk pic baby pon aku xsempat ambik.Ya la kalut2 nak berjalan punya pasai dgn suami aku.Dia selamat melahirkan baby gurl.Dania Afrina..3.08kg.Tomey2 cm mak dia..sbb adik ipaq aku tomey2.Nanti2 aku post dln ni wokeh.Ok berbalik bcrita aku hari ke-2 date.Malamnya kita org makan dekat warung di kampung sj.Xda hebat2nya tempat mkn aku.Tp sup perot dia peeerghhhh.Mabeles.Terangkat wehhh aku cakap.Tp aku xmkn sup perot aku ambik urat2 saja.Kalau sesiapa nak rasa meh aku bwa pi.Tp kedai dia aku siyes ckp usang ja.Ni pic kat bwah ni date hari ke-3.Ni mkn kat restoran apa tah.Makanan dia see2...abis kan kita org makan.Tu tandanya lapaq la.Masak pon sedap jgak.Kira boleh pi makan lagi la.
hasil dr tangkap curi2....curi lagi

keoy teow tomyam aku...nsi goreng ikan masing + daging goreng petai suami aku punya

ni?? lampu daaaa.Bukan apa aku suka bila mkn kat mna2 ja pasti aku tgk lampu.Lampu dia ni cm dr bola getah ja...but nice la



No comments:

Post a Comment