Monday, May 4, 2009

" dating "

1 mei...sedia maklum untuk 1st anniversary ok.Jap ja kan dh setahun aku hidup berdua dgn suami aku.Kita org trun penang.Date jauh sikit la kan.Pusing2 sewel2 pala....sbb apa aku kata sewel...aku kena drive keta beb.Suami aku dera aku.Dr sg petani trun penang...then dr penang balik sg petani aku jgak bawa keta....menci2.Dia nak rehat sepuas2nya sbb selalu kalau kuaq pi mana2...dia ja yg bwa keta.Aku dok sebelah belek2 jerawat.Hakahak Xadil kan.Pic kat bawah singgah mkn kat pizza.Sbb apa muka dia asyik paling ker arah lain.Sbbnya dia memang xsuka di tangkap gmbaq.Ni la hasilnya aku tangkap curik.Kekekekekek
piza for 1 tp kenyang jgak kan

ais krem vanilla...berebut dgn aku

ni mesg ngn awek dia kot...uhuhuhuh

wajib kena makan..sup mushroom.N chiken wing xdan nak tangkap sbb mkn abis dh




No comments:

Post a Comment