Sunday, May 10, 2009

" Selamat Hari Ibu "

Pertama sekali ceq nak ucapkan"selamat hari ibu"...Ni la ibu saya.Che Puan Binti Man.Berumur 59thun...tp masih gagah perkasa mengerjakan kerja2 di sekeliling umah.Maksud sy tanam ulam2 untuk di jual pada org.Sya suka....yehaaaa.Terbaru di tanam kacang bendi...kacang buncis..dan sawi...nanti ada hasilnya saya tunjukkan.Mak seorg yg xtahu penat lelahnya.Semua keja dibuat.Menjahit baju...menjaga cucu...membuat kueh...semuanya dibuat.Tp pasaipa saya xikot sikap mak.Tp sikit2 ada la....sbb sy seorg yg gigih buat kerja dgn jayanya...hahahaahah.Untuk pengetahuan kwan sekalian...aku xda mak mentua..dah lama meninggal...dan aku xpenah merasainya ada mak mentua.Ok kepada ibu2 di luar sana...terutama kakak i....reez....eja...nina...ifah...dan i...selamat hari ibu

ni gambaq mak aku 2thun lepas..yg baru malas nak buh lam pc

nak tempek jgak...adakah saya seiras dgn mak

No comments:

Post a Comment